PERIOADA AGLOMERATA! Stimați clienți, vă informăm că livrările coletelor pot înregistra întârzieri din cauza unui volum foarte mare de comenzi. Majoritatea firmelor de curierat se confruntă cu o creștere semnificativă a comenzilor, ceea ce poate duce la întârzieri în procesarea și livrarea coletelor dumneavoastră. Pentru a evita eventualele neplăceri, vă recomandăm să vă faceți stocuri din timp în această perioadă. Vă mulțumim pentru înțelegere!

icon

Comandă cele mai bune Toppinguri și creme de Ciocolată pentru afacerea ta.

Bucură-te de o explozie de arome cu concentratele noastre premium și toppingurile delicioase! Suntem o echipă dedicată pasionaților de dulce, oferindu-le cele mai autentice și savuroase produse. Fie că vrei să îmbunătățești gogoșile, clătitele sau ice coffee-ul, concentrația noastră este pe excelență și satisfacție. Descoperă gustul inconfundabil și savurează fiecare moment dulce alături de noi

+40 763 695 922

Cod Postal 217036 Balanesti, Romania

LIVRAREA PRODUSELOR – INTREBARI FRECVENTE

 

Care sunt costurile de transport ?

Costurile de transport se vor afisa automat pe site la finalizarea comenzii atunci cand se intoduce adresa de livrare, fiecare client avand optiunea de a-si alege curierul dorit.

 

Care este termenul de livrare ?

Produsele comandate care se afla in stoc vor fi expediate dupa confirmarea telefonica a comenzii. Produsele ce nu sunt disponibile imediat sunt livrate, de regula, in 3-5 zile lucratoare, impreuna cu produsele care se afla in stoc.

Puteti opta si pentru o livrare partiala a comenzii.

 

Ce este o livrare partiala ?

Este foarte important pentru noi sa primesti cat mai repede produsele comandate. In cazul in care un produs sau mai multe nu pot fi livrate in termenul de 3-5 zile, se poate opta pentru o livrare partiala a comenzii, urmand ca in cel mai scurt timp sa trimitem si restul produselor.

 

Pot solicita ridicarea comenzii de la sediul dumneavoastra?

Da, comanda se poate ridica si de la depozitul nostru din Loc. Balanesti, Sat Voitestii din Vale, Nr.12, Jud. Gorj.

 

Cum pot urmari comanda ?

Pentru a verifica starea de livrare a comenzii va rugam sa verificati statusul acesteia primit pe email-ul transmis la efectuarea acesteia. Statusul comenzii poate fi verificat si accesand contul dumneavoastra de client.

Pentru orice alte intrebari despre colet, va rugam sa ne contactati telefonic.

 

Nu am primit coletul. Ce am de facut ?

Daca ati verificat statusul comenzii, ati constatat ca aceasta a fost livrata si au trecut mai mult de 5 zile lucratoare va rugam sa ne contactati telefonic.